Apád a hatbó

Budapest, VI. kerület. Ahogy én látom.

Egy bejegyzés margójára

2011.11.29. 19:19 a fene tudja még

   A budapesti tervekről szóló posztom azóta nagy népszerűségnek örvend a blogolók körében, sőt, még Tarlós István is átvette az elméletemet, örülök, hogy a blogom az elsők közt lehetett a tippadók között :)

   Erről jutott eszembe, hogy még szeptember 30-án írtam az Andrássy út sétálóvá tételéről, nyilván mindenféle visszhang nélkül, de valamelyik nap visszaláttam az ötletet az Urbanista blogon. Az pedig a Városépítő blog november 11-i bejegyzésére hivatkozik. Az ötlet még mindig jó, de nem teljesen értek egyet a Városépítővel.

   Az én alapállásom, hogy nem kellenek autók a város belső kerületeibe. Tehát nem kéne a szervizútból autópályát csinálni, maradjon csak a két alternatív útvonal, az autóbuzik seperjenek csak ott. A tömegközlekedést viszont benéztem, ott a földalatti, használja mindenki azt.
   Amiben azt hiszem, hogy az ötletem jobb, hogy a középre telepített kereskedelmi helyek simán kifizetnék az egész projektet.
   Két irányból nyitott helyek egy exclusive és gyönyörű környezetben, autómentes övezetben...
Priceless...

(Ki van világítva az Andrássy, elvileg holnap este egy rövid, fényképes posztban beszámolok róla.)

 

Szólj hozzá!

Címkék: andrássy sétáló hatker

A bejegyzés trackback címe:

https://hatker.blog.hu/api/trackback/id/tr623422710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása