Apád a hatbó

Budapest, VI. kerület. Ahogy én látom.

Ellopták a cengám - megint

2011.10.23. 19:29 a fene tudja még

    A megint jelentése konkrétan az, hogy szinte déjà vu élményem van, apró eltérésekkel.
2009 október 01-én egyszer már elvitték az akkori biciklimet, egy Schwinn-Csepel Landrider-t, amit akkor tavasszal vettem olyan 65e forintért.
    Azt is az udvarról vitték el, le volt láncolva.
    Volt gyári száma.
    Nem egy tucat cenga volt, viszonylag jó minőségű (65e, de akkor is!), agyváltós, teljesen felszerelt, szerettem.
    Az, hogy a rendőrségi feljelentésre a mai napig nem kaptam választ, mellékszál.
Ezt valamikor éjjel vitték el a rohadt parasztok, mert éjfél után még láttam, reggel 8-kor meg már csak a helyét.
(apró információ, hogy azon a hétvégén volt a hatkerben a lomtalanítás, érdekes alakokkal volt tele az utca aznap este)

 

   Mivel minden normális hatker lakónak létszükséges közlekedési eszköz a kerékpár (vagy annak kéne lennie), ezért tavaly tavasszal, amikor anyagi lehetőségeim engedték, beruháztam egy újra.
    Ez akciósan csak 46e volt, összteleszkópos, elől-hátul tárcsafékes MTB, mindennel felszerelve, gyári számmal és ebből sem túl sok jött velem szemben.

   Ma fél kettőkor mentünk el otthonról, akkor még ott feszített az udvaron, szintén (elvileg erős) lánccal ellátva. 6 órakor, amikor hazajöttünk, már híre-hamva sem volt.
Ezt most fényes nappal vitték el, a házban senki nem látott semmit.

 

   Konklúzió? Az nem van.

   Vagy ha mégis, azt mindenki vonja le saját magának.

(Ps: A magyar királyi rendőrségtől nyilván most sem várok el semmi érdemi intézkedést, zaklassák csak a nyugdíjasokat a zebrán!)
 

Szólj hozzá!

Címkék: rendőrség kerékpár lopás hatodik kerület

A bejegyzés trackback címe:

https://hatker.blog.hu/api/trackback/id/tr563324678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása