Apád a hatbó

Budapest, VI. kerület. Ahogy én látom.

Randióra a Nyugatinál

2011.10.05. 16:19 a fene tudja még

A régóta lepusztult óra a Nyugati (Skála előtti) téren, a napokban megújult.
Szponzori pénzből, de ez nem baj, végülis egész csinos lett. További öröm, hogy a régi lámpás, forgatott szöveg szintén a múlté, az új ledes kivitel egészen esztétikus (színes) grafikák megjelenítésére is alkalmas.

Két komoly randióra volt az én fiatal koromban, az egyik a Moszkván a budaiaknak, a másik pedig itt, a Nyugatinál a pestieknek. Mondjuk a pestiek indultak némi előnnyel, mert nekik komoly randihelyként még megvolt az Oktogon (Nov7tér) és a Blaha.
Belvárosi patkánykényt nekem sok emlékezetes randiélményem fűződik a Nyugatihoz és az Oktogonhoz, bár nem tagadom, előfordultam a Moszkván is.

Jó volt látni amikor a képeket készítettem, hogy abban a pillanatban is állt egy szőke lány az óra alatt és remélem nem a barátnőjére várt, hanem egy új szerelem kezdetére.

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: óra nyugati tér

A bejegyzés trackback címe:

https://hatker.blog.hu/api/trackback/id/tr93280378

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan tudok túllépni azon, hogy megcsalt? 2011.10.07. 01:52:11

Egy 8 éves kapcsolat áll mögöttem a párommal. Nagyon szerettük egymást, ő volt az a férfi akivel el tudtam az életemet képzelni és most is ő az akivel le tudnám élni és el tudom képzelni, hogy együtt fogunk megöregedni. Rengeteg veszekedés van mögöttün...

Trackback: Társat lehet-e keresni? 2011.10.07. 01:50:41

Vannak dolgok, amik kereshetők, keresés eredményeképp találhatók, megszerethetők, szükség esetén lecserélhetők. Ilyen a lakás, a munka, a konyhai robotgép. Az ember átgondolja igényeit, milyen kritériumokhoz ragaszkodik, mi az, ami szükség esetén félre...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása